úterý 21. května 2013

rýma a kašel


Víkend byl u nás ve znamení kašle a usmrkaných nosů. Nejdřív začala Karolínka smrkat a pak i Natálka, obě dostali kašel a nakonec to skolilo i tatínka. Byli jsme totiž v tom větru na hřišti a myslím že to začalo právě tím větrem. 


Mě naštěstí "jen" škrábe v krku a rýmu mám taky jen trochu. Všichni tři měli i teplotu. Dovedete si asi představit jaké to je mít doma malé marody kteří nemůžou nikam jen být doma a k tomu nemocného manžela ;). Ba ne, není to tak zlé. Jen se musí vykurýrovat, aby byli všichni zdraví než přijde miminko.



Včera jsem navštívila opět poradnu. Paní doktorka mě noc nepotěšila, myslí si že to do pátku nestihnu. Což je poslední termín kdy v mé vybrané porodnici budou příjmat rodičky. Takže budu nejspíš běhat po schodech. Zatím mám v plánu pořádně vydrbat podlahu a okno v ložnici. Potřebuji taky zrýt zahrádku, ale tím si nejsem zas tak jistá. Pokud máte někdo nějaký dobrý tip, jak začít rodit sem s ním, prosím. 

Co se týče šití, tak jsem udělala pokrok, ve zmenšování kupičky na šití. Dnes ještě musím holkám opravit kočárek a pak se budu moci pustit do projektu, který bych chtěla dát na fler

Stavte se zítra snad budu mít už nějaké fotky z toho co jsem o víkendu stihla.

Krásný den!



Žádné komentáře:

Okomentovat