pondělí 13. května 2013

V průběhu: bílení skončeno

Tak hurá, máme vybíleno, uklizeno a navoněno. Téměř vše je nachystáno na příchod našeho nejmladšího člena rodiny. Už se moc těšíme. Natálka se mě skoro každý den ptá kolikrát se ještě vyspí než přijde miminko. Už se to prý chystá, ale ještě má chvilinku. Máme za sebou téměř 38 krásných společných týdnů. Bude se mi moc stýskat po kulaťoučkém, vlnícím bříšku, ale už se moc těším až k sobě budu tulit ten maličký, růžový uzlíček. Hlavně už abych to měla za sebou. Začínám být nervozní z porodu, ale to je celkem běžný jev, že maminky.


Tak dál můj úžasný šicí stroj byl v průběhu bílení zarovnán vším možným, jen ne látkami. Dnes už tu mám krasně na klizeno, všechno urovnáno, jen začít šít. Mám v hlavě spoustu projektů, jen začít. V poslední době nemám štěstí na dobré látky. V našem okolí je to celkem bída. Nemáte někdo dobrý tip na internetový obchod s látkami.


Žádné komentáře:

Okomentovat