čtvrtek 16. května 2013

Říháček - slintáček


Určitě jste již o něm slyšeli. Mě se tento nápad moc líbí. Každou chvíli je potřeba miminkům utírat pusinky jak slintají a nebo po kojení.. Vždycky jsem měla pro takový případ látkovou plenu, takovou obyčejnou a proto mě říháček natchl. 


Koupila jsem si v IKEA sadu žínek a pomocí barevné látky jsem stvořila říháček. Velice snadné. Myslím, že to opravdu už znáte, je k vidění opravdu všude.



Nejprve jsem na žínce vypárala lemování a rozžehlila ji na rovný kus. 


Vystřihla jsem si z žínky čtvrec 30x30 cm a stejný čtverec i z dekorativní látky. Já zvolila neutrální barvu, ale už se moc těším až si jich našiju víc v barvě našeho miminka.


Obě látky jsem k sobě přišpendlila lícovými stranami a na šířku rysky na patce (0,5cm) jsem je sešila.



Nechala jsem si asi 8 cm prostor na otočení.


Ustřihla jsem rohy, aby mi nedělali po otočení "boule".


Otočila jsem říháček lícem navrch a po obvodu prošila. Zašila jsem tím i otvor, který jsem si nechala na otočení.


 Mám zatím jenom jeden s sebou do porodnice a až podle toho jestli budeme mít chlapečka nebo holčičku si jich našiji víc. Už se moc těším.

Mimochodem stále si nejsme jisti jménem pro holčičku. Dáváme dvě jména a stále se nám to nedaří skloubit dohromady s příjmením, aby nás jednou neproklínala. ;)

Díky za návštěvu, krásný den!


Žádné komentáře:

Okomentovat