úterý 28. května 2013

Potah na řebalovací podložku

Včera mi paní doktorka oznámila, že máme ještě dost času než přijde miminko na svět. Takže mám ještě čas něco doma vylepšit.;) 

Protože máme doma celkem málo místa, nemám samostatný přebalovací pult, ale jen přebalovací podložku, která se dá umístit na postýlku. Po předchozím používání je již protržená a celkový vzhled je nepěkný. 


Dříve jsem přes ní měla přehozenou deku. Ta ale klouzala a skoro při každém pohybu s miminkem jsem jí musela rovnat. Chtěla jsem ušít jakýsi přehoz, ale našla jsem tento super návod. Ušila jsem ho jenom z jedné látky teď narychlo, ale určitě zkusím i variantu dvou až podle toho, jestli se nám narodí chlapeček nebo holčička. 
Dnes se mi zdálo že se nám narodila holčička malá jako panenka. Měřila asi jenom 10cm. ;)





 Taky jsem ušila nový potah na kočárek. Už sloužil dvěma dětem a okraje jsou pěkně oslintané a ušmudlané od ručiček. Myslím, že se to celkem povedlo. 


Mějte krásný den!


Díky, že jste se stavili!


2 komentáře:

  1. Anonymní6/06/2013

    Ahoj Renatko, tak gratuluju k nádherné holčičce, doufám, že sis nezapomněla vzít do porodnice říháček:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní6/06/2013

    To jsem já teta Markéta

    OdpovědětVymazat